måndag 12 januari 2015

What I do best.

I love bargains, så nu har jag passat på att handla med lite rabatter. Nedan kan ni se ett litet urval av prylar till håret för jag vill att det ska må bra, och lite kläder. Jag använder mig ofta av studentrabatt genom Mecenat och Studentkortet, har exempelvis allt 10% rabatt på Lyko då vilket ju är hur bra som helst! H&M brukar ofta ha olika erbjudanden och just nu var det fri frakt och 15% rabatt på utvalda baskläder:)


Nytt från Lyko
1. Dessata Detangling Hairbrush ord.pris 99 kr, jag köpte den för 69! 2. MOOD Colour Boost i färgen Cherry. Jag har någon slags ombre med svart botten och rödbruna längder, hoppas att denna ska förlänga den röda färgens livslängs lite. Ord.pris 69 kr, fick den för 62,10. 3. Frisörsax från Babyliss. Har i två år klippt min lugg med en tygsax, vet inte ens varför? Ord.pris 119 kr, jag betalade 107,10. 4. REF. Colour Treatment Mask till mina stackars slitna längder, ord.pris 79 kr men nu 29!



Nytt från H&M.
1. Randig skjorta, 199 kr. 2. Ljusgrå sweatshirt, ord.pris 99 kr nu 84,15. 3. Ballt pennskrin istället för att ha allt skramlandes i botten av väskan! 29,50 kr. Bra kläder och pryl till skolan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar